onsdag 10 november 2010

Tidig morgon...

Hej!


Idag blev det en tidig uppstigning för både människor och hundar. Adam till plugget, men först ut med ulltussarna, och jag som själv har lite att fixa. Hundarna är varken morgonpigga eller sjusovare. De går helt enkelt upp när vi gör det och klagar aldrig, snarare tvärtom, oavsett hur tidigt eller sent vi går upp!

Igår somnade Adam, Nea och Aylen i en liten hög på och omkring Adam. Jag själv satt uppe en stund för att plugga lite mera, men också för att jag älskar när de andra sover och det bara är jag uppe. Så lugnt, tyst och skönt. Tyst är det utomhus nu också, de flesta har väl åkt till jobbet eller sover fortfarande.

Snön har kommit, igen! Dock ser det mer ut som isgata utanför, vilket är tråkigt. Men jag börjar också inse att snart är de faktiskt jul, lite mer över en månad kvar! Och jag har så mycket kvar att fixa!!
Har inte ens hunnit köpa julklappar än, hm...blir väl sista-minuten shopping som det oftast blir.

Vi har även kollat runt efter lägenheter. Vi vill ju byta till något större, men bo kvar i sthlm, i alla fall nu. Våran etta är ju perfekt, men inte idealisk; för oss.

Tentan på Anatomin klarade jag bra! Så det är jag överlycklig över, för så rolig var den kursen inte. Så glad att jag slipper den och börjar på ny kurs nu om Statistik! Verkar inte så roligt... Men får se hur de artar sig.
Hemsidan händer det inte så mycket på som ni märkt. Det finns funderingar på om vi ska ändra den helt och kanske göra den mer "användarvänlig" för mig, eftersom det just nu är super mamma som fixar med den. Så vi får se hur de blir, inte mycket som händer här överhuvudtaget. Känns som om när snön kom, så gick jag i dvala. Även om snön är min vita skatt och det finns inget roligare än snö (nästan) så blir de så mörkt och kallt - Vilket jag inte alls gillar!!

Nu tänker jag nog slumra vidare så ha det bra allihopa!



Waywens

1 kommentar:

  1. Hej!Ny sida ser jag! Oj vad Aylen har vuxit och blivit fin!!
    Jo det är bra, framåt går det, lite ändring i flocken pga. att dom stora tikarna som inte gick så bra ihop men nu bor Frans här istället och han är en underbar hund!! Han är utställd två gånger än så länge.
    Lycka till med att hitta en ny lägenhet!! Kram!

    SvaraRadera